Практичний психолог

Шульської філії КЗО "Біляївський ліцей"

Кібалка Олена Андріївна

Стаж роботи:  загальний - 30 років, на посаді психолога - 9 років.

Головна мета психологічної служби Шульської філії КЗО "Біляївський ліцей" є психологічний супровід підвищення якості освіти шляхом упровадження ефективних традиційних та інноваційних освітніх технологій.

Основні задачі:

  • психологічна просвіта педагогічного колективу, учнів, батьків щодо вікових особливостей дітей;
  • консультативно-методична допомога всім учасникам начально-виховного процесу з питань виховання підлітків, створення сприятливих умов для їх розвитку.

Тренінг  "Скажи СНІДу - НІ!"

02 листопада практичним психологом з учнями 9-го класу проведено тренінг "Скажи СНІДу - НІ!" у зв'язку з відзначенням Міжнародного Дня боротьби зі СНІДом.

Download
Квест _Тест Білборда_ 7-8 кл.pdf
Adobe Acrobat Document 3.5 MB
Download
тренінг булінг.pdf
Adobe Acrobat Document 130.8 KB
Download
шкідливі звички.pdf
Adobe Acrobat Document 251.3 KB

 

 Рекомендації вчителю першого класу.

1. Враховуйте вікові особливості дитини, її рухову активність;

2. Хваліть учня за найменші досягнення;

3. Дозволяйте учню самостійно оцінювати свою поведінку.

4. Створюйте ситуацію успіху.

5. Не наполягайте на відповідь біля дошки тих дітей, які виявляють тривожність.

6. Давайте можливість дітям виплеснути енергію.

7. Надавайте можливість учням висловлювати свої думки.

 

Download
тренінг для педагогів.pdf
Adobe Acrobat Document 251.3 KB
Download
Психологічна робота з дітьми, що потреб
Adobe Acrobat Document 270.5 KB

Протягом жовтня-листопада практичним психологом проведено зустріч з батьками першокласників щодо адаптації їх дітей до навчання в початковій школі, поведено анкетування "Режим першокласника".

Ведеться контроль за адаптацією учнів 5-го класу до навчання в середній школі. Серед учнів поведено анкетування та співбесіди на теми: "Толератність по відношенню до оточуючих", "Мій душевний стан".

Download
робота з батьками.pdf
Adobe Acrobat Document 139.0 KB

Організація інклюзивного навчання

Психологом розроблена корекційно-розвивальна програма з розвитку пізнавальної сфери учня, ведуться індивідуальні заняття.